Chilimajs!

Hej! Jag sitter och äter...ja ni gissade rätt chilimajs. Det bränner i munnen men det är faktiskt värt det. Imorgon ska jag till stan med Sara och Josse. Innan det ska jag äta lunch med min mormor så jag måste gå upp tidigt. Jag måste nämligen göra hemuppgiften till tisdagen. Men det är skönt med studiedag i alla fall. Fast jag hade hellre haft det mitt i veckan nån gång när det är långt till nästa lov.

Idag har jag gått upp jättetidigt, min klocka stod på kvart över sex. Sen åkte jag med till Täljehallen, vi skulle ha åkt till Eskilstuna när Samuel var färdig men han ville stanna kvar och kolla på en turnering. Jag höll på att somna så det var bra. Sen har jag varit på kalas hos en liten tjej som fyllde år. Hon fick en vetekudde med Hello Kitty av oss. Vi fick kladdkaka och det var jättegott. Jag kom på idag att cykel+klänning=dålig idé.

Nu ska jag titta på TVn eller fiveawsomegirls. Kram och DFTBA!

Kommentarer
Postat av: josefin

vad betyder DfTBA? :D

2010-04-11 @ 22:11:54
Postat av: sara

tänkte precis kommentera det, så såg jag att muttan över undrade samma sak? :)

2010-04-11 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0