DFTBA!

Hej! JAG SKRIVER! Gud jag har verkligen inte haft lust, det är ju liksom ingen som läser i alla fall. Jag har tagit det väldigt lugnt på lovet. I torsdag drog jag ut en tand :( eller det var bra men det gör lite ont.

Imorgon ska jag upp tidigt och följa med till Täljehallen och se Samuel och en kompis träna några barn. Sen ska vi åka till Eskilstuna och handla skor.

På tisdag börjar skolan och jag kom på igår att vi hade en hemuppgift som man ska redovisa för sin mentorsgrupp första lektionen.

Jag har tappat bort mina läsglasögon. Idag skulle jag ha fixat rakpermanent och färgat håret men nu blev det inte så. Det var lite tråkigt men det får bli en annan gång.

På måndag ska jag nog till Södertälje med Sara och Josse.

Nu ska jag sova. Kram DFTBA!!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag läser!

2010-04-11 @ 12:33:09
URL: http://elephantrap.blogg.se/
Postat av: sara

jag läser också!

2010-04-11 @ 15:56:28
URL: http://saraejjjmunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0