Sjuk :(

Hej! Jag hade så himla lust att skriva så här är jag :D Jag har spenderat dagen mest på soffan, har inte direkt energi till att göra så mycket. Jag har gjort nånting roligt idag, jag kan inte avslöja så mycket men, jag kommer att bli en awesome grafisk designer ;) 

När jag är sjuk brukar jag oftast få panik över vad jag har missat, men nu är jag ganska lugn. Jag hoppas att jag ska ha nationella i engelska imorgon med Josse.

Jag har kollat på Beverly Hills idag!! Gud det är så bra, så nu måste jag komma ihåg att skriva upp hela serien på min önskelista :)

Ha det bra alla glada och sura! DFTBA!

Kommentarer
Postat av: sara

krya på dig gullet!

2010-04-27 @ 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0