Bajs

Hej. Jag är sjuk, har feber och är snorig. Jag hatar att vara sjuk och nu har jag prao och det är roligt. Varför kunde jag inte vara lite sjuk nästa vecka. Eller det är nog bättre och vara sjuk nu, om jag nu måste vara sjuk. Hahaha jag har skrivit sjuk i varenda mening(inklusive den här) Jag tittar på Sabrina the teenage witch och är inne på MLIA.

"Today, i was looking at a picture of Ronald McDonald and my seven year old brother asked if he was Lady Gaga. MLIA"

Hahaha, den var bra erkänn :) Eller det var den roligaste jag hittade iallafall. Ha det bra allihopa! Kram!


Kommentarer
Postat av: sara

krya på dig bajskorv! (L)

2010-02-17 @ 15:04:39
Postat av: josefin

säger detsamma som åsnestjärten där uppe! krya på diig<3



Hahaha den var faktiskt rätt rolig :D

2010-02-17 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0