Happy Ending

Hej! Är förskyld! Idag var jag på min praoplats, alltså jag älskar barn. Jag är på ett dagis och alla är så himla söta och säger jätteroliga saker. Har varit på teater och åkt buss. Teatern var väl okej, lite skumm, läskig gubbe. Imorgon ska jag på teater igen. Men för större barn så jag hoppas den är lite bättre. Alltså jag funderade om jag skulle försöka få sommarjobb på ett dagis, jag är jättetrött och det har bara gått en dag. Men det skulle vara värt det. Iallafall svar på kommentarerna Paulina: Man kan säga så här min stämde inte, alla hjärtans dag suger! Sara: Bilkörning hahaha :D.
Jag saknar skolan, hur patetiskt det än låter. Den här veckan ska jag ändå äta i skolan, men som i dag satt jag ensam, helt mobbad tills Paulina kom och satte sig bredvid mig. Jag vet inte vad som var värst, att sitta ensam eller att folk inte trodde att jag hade lyckats skaffa en praoplats.

Ska börja att skriva dagens roligaste, MLIA och bara det roligaste:
"Today in my statistics class we were doing a genetic experiment by simulating mating by passing genes on pieces of paper. My professor turned to the class and said "Alright, everyone go to your corners and drop your genes." I was the only one who started laughing. MLIA"

"Vad heter din mamma? Mamma!"

Ha det bra allihopa! gUD VAD JAG SKREV LÅNGT, jaja råkade trycka på caps lock orkar inte ändra. Kram!


Kommentarer
Postat av: sara

ja, jag håller med. Alla hjärtans dag kan ta sig någon stans!

2010-02-15 @ 20:57:21
Postat av: josefin

ni två hade för höga förväntningar på alla hjärtans dag! egentligen var det ju bara en vanlig dag. okej, jag hade det inte så kul, jag var hemma och segade. men det var som en söndag ska vara! RYCK UPP ER!



haha okej skoja med det sista.

2010-02-15 @ 22:36:11
Postat av: sara

Nej jag hade inga förväntningar haha, för jag visste att den skulle bli bajsdålig. Sen blev jag depp för att jag kollade på någon romantisk film :( hahah

2010-02-16 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0