Hurricane

Hej! Idag var jag hemma. Mådde fortfarande inte okej men mår nu bättre. Ska gå till skolan och det är schemabrytande dag, så jag tror jag orkar att se på film :)

Alltså nu när jag har varit sjuk har jag blivit beroende av en serie(surprise, surprise) som heter Blue water high! Den är jättebra, jag är inne på tredje säsongen. Den är från Australien och jag märkte att när jag pratar med mig själv(vilket jag alltid gör på engelska) så pratade jag med sån dialekt utan att tänka på det. Eller jo jag tänkte på det men då var det redan försent. Okej jag är lite knäpp som pratar med mig själv men helt störd är jag inte iallafall.

"Today, I finally found out what my new best friends last name was, Crediable. His first name is Justin. Say it as one word. MLIA"

Den här var faktiskt bra hahahha :)

Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: sara

jag fattar inte den hahah :(

2010-02-22 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0