I are en cowboy

Hej! Idag var det kul i skolan. Vi hade som sagt schemabrytande dag och kollade på film. Hotell Rwanda hette filmen. Den var faktiskt bra, men hemsk. Jag och Josse hade en diskussion om en av karaktärerna och jag hade tyvär fel (för första gången) så Josse kunde inte hålla tyst om hur fel jag hade och har skrytit om det på hennes blogg.

Jag slutade halv två, det var skönt men jag kom inte hem förän kvart i tre typ. Men det var faktiskt kul att vara kvar. Sara blev jättesur på mig och Josse, för att vi inte lyssnade på henne men jag var för upptagen med att skratta åt Josse. Josse mulade Sara, det var också kul. Så jag har varit glad idag (skadeglad :)

"Today is National Pretend To Be A Time Traveller Day Me and my friends spent a whole day rushing up to people and yelling 'What year is it? 2009? Then we still have time!'and rushing off. Best day ever. MLIA"

Jag måste ta reda på vilken dag det är. Om jag tar reda på det ska jag helt klart göra det!

Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: josefin

vad ska du göra? :O

2010-02-24 @ 17:04:27
Postat av: Josephine

Fira dagen!

2010-02-24 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0