Onsdag

Hej! Idag var det bra. Imorse tvingade mina gympalärare oss att åka pullka! Alltså störda, ingen tyckte det var roligt förutom de. Jag fick reda på betyget på mitt nationella prov, jag fick VG.

Jag kom hem sent idag också, först stod jag, Josse och Sara och pratade och sen stod jag och Josse och pratade längre än vi brukar.
Alltså Josse berättade massa roliga saker så jag höll på att skratta ihjäl mig och så pratade vi om en hemsk upplevelse som hände imorse. När vi gick och skulle åka pulka kom en stor lastbil och jag fick panik och ropade "är det bara jag som får panik eller? då hör jag värsta skräckfilms skriket som kom från Josse. Det var svaret på den frågan!
Det var roligt iallafall. Vi har börjat skriva noveller på svenskan och det är jättekul, min kommer att bli skitbra, det känner jag på mig :)

Ha det bra allihopa och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAH det var kul :D

2010-02-25 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0