SOMMARLOV!

Hej! Idag började sommarlovet :) det är skönt. Men nu väntar tre veckor av packande och kastande. Jag ska nog snart gå ut och gå, det verkar skönt ute. Igår var det hemskt, jag skulle gå på Paulinas konfirmation men jag hade så ont i magen att jag nästan svimmade. Så jag gick och la mig och somnade. Men då hade min ipren värkat och vi åkte till södertälje och fick god mat och himmelsk efterrätt! Hemma hos Paulina :) 

Ett test:

1. När gick du upp idag? Halv elva
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio The Last song (se den!)
4. Favorit-TV- program? Ugly Betty
5. Vad åt du till frukost? Kellogs Special K med tre finn crisp och ett äpple
6. Vad är ditt andranamn? Jag har två, Nantongo och Marie
7. Din favoritmat? Mormors kycklinggryta
8. Vilken mat gillar du inte? Köttbullar som har varit frysta och Sparrissoppa
9. Favoritchips? Pringles och ungnsbakade
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar aldrig på CD-skivor
11. Vilken bil kör du? Ingen men om jag gjorde, en röd mini-cooper :)
12. Favoritmacka? Ostfralla med skinka ost och tomat, smaskens :)
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? För självsäker
14. Vilka är dina favoritkläder? Svårt, just nu gillar jag klänningar
15. Om du fick åka vart du ville på semester? USA!!!
16. Favoritklädmärke? H&M för de har billiga och snygga kläder
17. Var vill du dra dig tillbaka? I Arizona och öppna ett litet café
18. Favorittid på dagen? Sommarn: Tolv det är oftast då man kommer på vad man ska göra
19. Var är du född? I Nykvarn
20. Vilken är din favoritsport att se på? Basket
21. Coca Cola eller Pepsi? Coca-cola Zero
22. Fotboll eller ishockey? Jag måste säga fotboll för Ishockey är våldsamt
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Beror på, oftast nattuggla
24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag kanske ska vara med på tjejmilen
26. Vad ville du bli när du var liten? Tandläkare, kock, balettdansös, artist osv. Samtidigt :D
27. Bästa barndomsminnet? När jag kom in hemma hos min gammelmormor och hon hade precis bakat
28. Varit i Afrika ? Nej, men snart hoppas jag
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja, på ett kalas mitt lag vann tror jag
30. Varit med om en bilolycka? Nej som tur är
31. Favoritdag i veckan? Fredag
32. Favoritrestaurang? Kanske... eh jag vet inte
33. Favoritblommor? Gillar inte blommor
34. Favorit-snabbmatsrestaurant Jag vet inte har väl ingen favorit direkt
35. Äger du en cykel? Japp
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Jag har inget
37. Läggdags? Elva-tolv på sommarn
38. Senaste personen du delade en middag med? Mamma, Samuel, Mormor, Morfar
39. Vad lyssnar du till just nu? Introt till, När klockan ringer
40. Favorit färg Orange
41. Hur många tatueringar har du? Ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0