Heart of glass

Hej! Jag sitter just nu och skriver med värsta 80-tals spellistan på Spotify. Super nice!! Men herregud helt plötsligt kommer Tomas DiLeva upp, jag dör vad jag hatar spotify reklam. Idag har jag haft nationella i Engelska och det gick bra :) jag var lite orolig ett tag men, men. Idag följde Paulina med mig hem, det var trevligt vi tittade på Patrick 1,5. Alltså den är faktiskt riktigt bra! Jag har en glad känsla vet inte riktigt varför, jag lyssnar på en grym låt Big in Japan!! Åh vad irriterande, VARFÖR kan man inte länka till Spotify?????? Checka in sångarens kläder, undra om han tog mammas kläder på morgonen. Nu orkar jag inte skriva mer, jag kände mig lite flummig när jag skrev det här men ni får leva med det. Kram!

Kommentarer
Postat av: josefin

tomas dileva <3

patrik 1,5 <3 Han är snygg!!!!!!!!!!!

2010-03-24 @ 21:21:37
Postat av: Josephine

Jag vet han är snygg!

2010-03-24 @ 21:57:49
Postat av: sara

är ni knäppa eller? :O han är inte snygg!

2010-03-25 @ 15:25:07
Postat av: Josephine

Skojar du eller?? Han är visst snygg!

2010-03-26 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0