I'M BACK PEOPLE!

Hej! Gud jag har verkligen inte haft nån lust att skriva, men nu ska jag göra det Punkt Slut! Just nu sitter jag bredvid Josse i datasalen, Sara är så tråkig så hon kom inte. Hon sitter nog med kärleksparet i soffan i kafeterian. Alltså Sara har varit sur idag, men jag förstår henne. Josse skriver skitsnabbt så jag känner mig som en mormor men, men. Det är skollagsmatch nu men det var tråkigt så vi gick. Jag ska visa snart på svenskan vad jag har skrivit och det är pinsamt för jag har inte skrivit så mycket! Nu orkar jag inte skriva mer elller sitta i datasalen så... Ha det bra alla! Kram!

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHA du är så kul :D

2010-03-10 @ 19:54:08
Postat av: sara

förlåt för att jag var världens suraste!

2010-03-10 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0