Life is going my way

Hej! Som sagt allting är bra just nu, idag var jag på musikal och såg Rent. Gud den var så bra! Och så var det massa söta killar där. Jag har precis kommit tillbaka från en promenad, en lördag klockan 7. Men jag hade så mycket energi så jag kände att jag kunde använda den till något nyttigt.

I morse var jag uppe kvart över 6 för jag skulle med på basketmatch :) tyvärr förlorade Samuels lag men de kämpade jättehårt.

Just nu kollar jag på nån film/serie(har inte kommit på vad det är än) som verkar bra, jag kom precis på att jag kan gå in på tv.nu för att se vad det är. Nu orkar jag inte skriva mer så, Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: sara

hahah, du ser alltid söta killar :D

2010-03-20 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0