Söndag

Hej! Idag har jag typ inte orkat göra nånting. Jag sitter framför min dator i pyjamas men jag känner att jag borde duscha och fixa ordning mig snart. Igår somnade jag på soffan och när jag skulle ta ut mina linser blev jag snurrig. När jag hade tagit ut båda så vaknar jag plötsligt av mamma och jag ligger på golvet. Alltså det var jätteläskigt, mamma frågade varför jag inte satte mig ner när jag kände att jag blev snurrig men jag hann liksom inte. Usch jag har bara svimmat en gång förrut men nu hade jag ingen anledning varför så mamma ska ringa vårdcentralen. Förrsten Sara jag kan inte hjälpa att jag ser söta killar de bara är där :D

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0