Tisdag

Hej! Idag har det varit ganska bra. Jag var jättesnurrig i huvudet, men det har lyckligtvis gått över. Jag hade vikarie på Spanskan, det var skitdåligt för jag hade liksom skrivit hemma så jag ville att Lise-lotte skulle hjälpa mig men nä då. Jag skulle åka med Sara och Josse till Södertälje idag, men det blev inte så. Vi ska åka nästa vecka istället. Imorgon har jag nationella prov i Engelska. Det går nog bra tror jag. Snart fyller Josse år och det är kul! Jag vet inte riktigt varför jag skrev det men jaja jag är trött och nu känns det som att jag skriver för skrivandets skull. Imorgon ska jag hitta på nåt med Paulina det ska bli kul. Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag älskar att fylla år! hihi :D

2010-03-23 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0