Jackie! Jackie!

Hej! Nu skriver jag, tror faktiskt att jag orkar det nu när det börjar bli sommar.

Idag har det varit bra. Jag kommer få MVG i engelska och musik!

Efter skolan åkte jag hem till Josse med Sara. Sen köpte vi glass och åkte till Sandtorps badet (eller vad det nu hette?) och jag en viss person (Sara) kan ta sig nånstans för jag har myggbett över hela benen och det var inte min idé att åka ut i skogen!

Imorgon är det första juni så...

Denna månaden har jag:

Rökt - Nej.
Snusat - Nej.
Varit glad - Ja!!!
Varit ledsen - Ja
Gråtit - Last song säger jag bara!
Skrattat - Japp
Saknat någon - Ja, min lilla kusin!
Träffat någon du saknar - Nej :(
Mist en vän - Kind of, typ en "vän"
Fått nya vänner - Nej inte vad jag kommer på :)
Varit sjuk - Alltså inte vad jag kommer på (jag har alltså INTE skolkat om jag nu har varit borta!)
Varit på sjukhus - Nej.
Opererat dig - Nej.
Fått mediciner - Ipren, lecrolyn (mot pollen om  nån nu undrade)
Dansat - Ja mästerdansarn måste ju alltid dansa!
Firat - Japp! :D
Ångrat dig - Jag ångrar bara alla gånger jag kunde ha undvikit att skämma ut mig!
Blivit kär - Nope.
Någon har blivit kär i dig - Alla är kära i mig :)
Varit på konsert - Jepp :)
Varit på festival - Nope
Ätit en hamburgare - Japp.
Fiskat - Nej.
Åkt tåg - Jao.
Buss - Yes
Haft hög mobilräkning - Kontankort :D
Ätit sushi - BLÄÄÄÄÄ!
Sparkat någon - Japp senast idag fick nån en spark i baken hihi :D
Slagit någon - Nejdå ;)
Pratat med en främling - Ja senast en snäll gammal tant idag :)
Druckit öl - Bläää
Druckit cider - Ja (alkoholfri)
Spytt - Inte på ett tag... ta i trä
Gungat - Nope

Lyssnat på bra musik - Everyday
Lyssnat på dålig musik - Inte vad jag vet..
Velat bli känd - Inte direkt
Fått bra betyg - JA! Josephine Berkelund - MVG-barn
Saknat skolan - Jaaa!! (Nää)
Hittat pengar - Nope
Snott något - Lite pennor och sudd som man hittar i skolan :)
Krossat något - Bladlöss...som inte passar på en pick-nick!
Ramlat - Japp och snubblat för den delen.
Pussat en groda - Nej jag kysser inte slemmiga äckel :)
Bloggat - Ja...Idag :D
Tyckt varit en bra månad - Ja men nästa ska bli ännu bättre :D

Ha det bra alla och det är snart sommarlov. Håll ut! Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah, hur kunde du få myggbett? jag har inte ett ända :) men jag vet att du gillar mig i alla fall :) pusssssss!

2010-06-01 @ 09:15:12
Postat av: Josephine

Jag kanske fick det för att jag hade tajts(jag vet jag stavar fel) Sara det är bara som du tror :)

2010-06-01 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0